BullCowCartridge.h

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// Fill out your copyright notice in the Description page of Project Settings.
 
#pragma once
 
#include "CoreMinimal.h"
#include "Console/Cartridge.h"
#include "BullCowCartridge.generated.h"
 
UCLASS(ClassGroup=(Custom), meta=(BlueprintSpawnableComponent))
class BULLCOWGAME_API UBullCowCartridge : public UCartridge
{
    GENERATED_BODY()
 
    public:
    virtual void BeginPlay() override;
    virtual void OnInput(const FString& Input) override;
 
    // Your declarations go below!
    private:
    
    FString HiddenWord;
};
 
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BullCowCartridge.cpp

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// Fill out your copyright notice in the Description page of Project Settings.
#include "BullCowCartridge.h"
 
void UBullCowCartridge::BeginPlay() // When the game starts
{
    Super::BeginPlay();
 
    // Welcoming the Player
    PrintLine(TEXT("Welcometo Bull Cows!"));
    PrintLine(TEXT("Guess the 4 letter word!")); // Magic Number Remove!
    PrintLine(TEXT("Press enter to continue..."));
    HiddenWord = TEXT("cake");
 
    // Setting Up Game
 
}
 
void UBullCowCartridge::OnInput(const FString& Input) // When the player hits enter
{
    ClearScreen();
    
    // Checking PlayerGuess
    if (Input == HiddenWord)
    {
        PrintLine(TEXT("You have Won!"));
    }
    else
    {
        PrintLine(TEXT("You have Lost!"));
    }
 
    // Check If Isogram
    // Prompt to Guess Again
    // Check Right Number of Characters
    // Prompt to Guess Again
 
    // Subtract Life
 
    // Check if Live > 0
    // If Yes GuessAgain
    // Show Lives Left
    // If No Show GameOver and Hiddenword?
    // Prompt to Play Again, Press Enter to Play Again?
    // Cehck User Input
    // PlayAgian Or Quit
 
}
cs